Jewels & watches 31 August 2018

Iconische ontwerpen van Tommy Hilfiger bij Retailbeurs Utrecht

Tommy Icons Hailey Baldwin

Hailey Baldwin stapt in de Tommy boot als een van de Tommy Icons van FW2018. Baldwin, die al sinds 2016 meeloopt met de ‘See now, Buy now’ modeshows van het merk behoort, samen met Winnie Harlow, tot één van de twee brand ambassadors van het aankomende seizoen.‘Als twee van de meest gewilde modellen ter wereld, worden Baldwin en Harlow de iconen van morgen en betoveren ze het publiek met hun krachtige drive en innerlijke vuur’, vertelt Tommy Hilfiger.
TOMMY ICONS
De nieuwe najaarscampagne van Tommy Hilfiger staat in het teken van haar ‘Tommy Icons’. ‘Onze Tommy Icons lopen voorop de volgende generatie Tommy-vrouwen en benaderen alles met optimisme en vertrouwen. Deze kwaliteiten koesteren we enorm, dit is wie we zijn en wat we willen uitstralen. Baanbrekend, gedurfd, optimistisch en eigen – die waarden zijn ons startpunt.’
WATCHES & JEWELRY
Met Hailey Baldwin als het nieuwe gezicht van de Watches & Jewelry collectie, laat Tommy
Hilfiger weer zien dat zij een bredere en jongere doelgroep aanspreken. De ‘Tommy Icons’ campagne staat voor durf en verandering, maar ook voor het behouden van onze kernwaarden. Dat zien we ook terug in de Watches & Jewelry. Herkenbare en iconische ontwerpen, in een moderne look.
Benieuwd geworden? Kom een kijkje nemen bij de showroom van PDA Group bij Jewels & Watches tijdens Retailbeurs Utrecht. Bestel hier je gratis tickets.

Ook interessant