impressie najaarsbeurs 2017

Wie in het eerste weekend van september het Jaarbeursgebouw binnenliep, kon er niet omheen: rolkoffertjes, volle tassen en nieuwsgierige gezichten. De Najaarsbeurs van de Trade Mart was in volle gang. Bezoekers konden zich laten inspireren door de nieuwste collecties en volop inkopen doen. Maar ook genieten van de vele extraatjes die de beurs bood: een make-over op Fashion World, een bierproeverij op Kitchen en Dining of een heerlijke lunch op een van de verdiepingen. Alles stond in het teken van het beursthema ‘Gebrand op succes’. 

Naast het vertrouwde merkenaanbod kon de bezoeker zijn ogen uitkijken bij nieuwe en bekende gastexposanten. Zo was Barbosa Fair Trade op Home & Living helemaal nieuw, evenals de duurzame lampencollectie van its about RoMi. Maar ook het prijswinnend merk Ever Earth van Speelplus Agenturen op Kids Universe maakte een beursentree, alsook de wandborden bij La Jolie Maison op Fashion World.

NJB_MooiVilt 

Prijzen winnen en lekkere chocolade
Behalve inkopen doen, draaide de Najaarsbeurs ook om gezelligheid. Zo regende het mooie prijzen bij Versteegh Modeaccessoires. De fashion exposant organiseerde de Versteegh Festival week en bezoekers mochten draaien aan het rad van fortuin voor leuke prijzen.

Bij de stand van Camps & Camps was het dubbel feest. De zusjes Monique en Ine vierden het 20-jarige bestaan van het succesvolle merk. Wie langs kwam werd onder andere getrakteerd op de prachtige collectie Velvet en Barok, maar ook op een heerlijk chocolaatje en een flesje likeur.

NJB_ItsAboutRomi  

Samen gebrand op succes
Deze Najaarseditie had een speciaal tintje. Met het thema ‘Gebrand op succes’ streefde de Trade Mart samen met haar bezoekers en de standhouders naar succes. Het onderwerp legde de link met de basis van succes in retail en de merken die op Trade Mart te vinden zijn. Een onderwerp van deze tijd en die het gebalanceerd aanbod van sterke, vertrouwde merken en nieuwe spelers van de Trade Mart extra benadrukte.

Het muzikale genot van de dj’s op elke verdieping maakte dit ‘najaarsfeestje’ compleet.

Kortom, het was wederom een geslaagde editie en kijken we uit naar de komende inkoopdagen (eerstvolgende 2 oktober) en natuurlijk de Voorjaarsbeurs 2018. Dank aan de bezoekers, onze vaste en gastexposanten, leveranciers en ook voor de volgende edities geldt: Samen zijn wij gebrand op succes!